Blogi

Ostajan mielessä

Ostajan mielessä

  • Blogi

Ostajan mielessä – tutkimuksia ja trendejä Sen tutkiminen mitä ostajat haluavat, voi auttaa tuotteen tai brändin muotoilussa. Kuluttajanäkökulma on arvokas myös pakkausprojekteissa, kuten sen suunnittelemisessa millainen kassi omalla kuvalla tehdään. Mihin aikaan juot teetä? Missä lämpötilassa peset vaatteesi? Ollessasi supermarketissa,… Lue lisää »Ostajan mielessä

Kangaskassi on moneksi soveltuva vaihtoehto

Kangaskassi on moneksi soveltuva vaihtoehto

  • Blogi

Kangaskassi on moneksi soveltuva vaihtoehto Montako kertaa olet ollut kantamassa tavanomaista raskaampia ostoksia kotiin kaupasta, kun ostoskassi repeää kesken kaiken. Siinä sitten yrität kerätä elintarvikkeitasi ja samalla väistellä ohikulkijoita. Todella kiusallinen tilanne, vai mitä? Kangaskassi paitsi kestää, myös näyttää hyvältä!… Lue lisää »Kangaskassi on moneksi soveltuva vaihtoehto

Superarketit vs. pikkukauppiaat

Supermarketit vs. pikkukauppiaat

  • Blogi

Supermarketit vs. pikkukauppiaat Yhä suuremmassa määrin suurmarketit alkavat syrjäyttää pienemmät kyläkaupat. Ei enää näe juurikaan itenäisiä pienleipomoita, liha- tai hedelmäkauppiaita, joilla on muovikassi omalla painatuksella. Muovikassi kannattaa edes joskus täyttää pienkauppiaan tuotteilla! Myös tuo ”kuluttajien hyväksi” -virsi vaatii tarkastelua. Supermarketit… Lue lisää »Supermarketit vs. pikkukauppiaat