Paperikassit ja yrityskuva

Markkinointi tarkoittaa tuotteen tai palvelun arvon viestimistä asiakkaille, jotta nämä ostaisivat ko. tuotteen/palvelun. Niinkin tavallinen esine kuin paperikassi voi toimia tärkeänä osana yrityksen imagonrakennusta.

Useimmat kuluttajat haluavat ostoksilleen kassin, kun ostavat jotakin, varsinkin jotakin hieman ylellisempää. Kaikki eivät kuitenkaan tule tätä ajatelleeksi: Olenpa jopa kuullut, että eräässä kelloliikkeessä arvokkaita Rolexeja pakataan ”roskapusseihin”! Paperikasseja tulee helposti käytettyä myös muussa tarkoituksessa jälkeenpäin, kuten picnic-kassina.

Paperikassit ja yrityskuva

Paperikassit ja yrityskuva

Mikäli tarvitset nopeasti paperikasseja, vilkaisepa Baxin pienet- ja pikaerät -sivua ja ota yhteyttä – voit saada hyvän tarjouksen.

Paperikasseja on saatavilla eri malleja: litteäkannike- ja paperinyörimalli, sekä ns. ”luksuskassi” puuvillanyöreillä. Litteäkannike- ja paperinyöripaperikassit valmistetaan joko ruskeasta tai valkoisesta kraft-paperista, kun taas luksuskassit valmistetaan paksusta voimapaperista ja ne voidaan kiiltävä- tai mattalaminoida. Puuvillanarukannikkeiden sijaan voidaan valita myös esim. sifonki- tai satiininauhakannikkeet.

Tärkein mitä aiheeseen tulee, on tietenkin paperikassit omalla logolla. -Omalla painatuksella valmistettu kassi on aina hyvää mainosta ja näin yrityksenne jää helpommin ihmisten mieleen.

Painatus voi olla mikä vain – aina 1-värisestä logosta upeaan valokuvaan.

Joskus myös pelkkä paperipussi toimii huomionherättäjänä, kun siihen painetaan yrityksen tunnus. Paperipusseja käytetään esimerkiksi Punnitse & Säästä -myymälöissä pähkinöille.

Paperikassit edullisesti on myös omiaan messuille, jossa messukassi kerää jos jonkinmoista esitettä ja näytettä sisuksiinsa.

Lisäksi kaunis lahjakassi on perinteisesti ollut paperikassi.